Monday 5 March 2012

:'(

assalamualaikum . oke habanghabang handsome . kakakkakak cantek . entry kali nie about benda yang aku takan lupa sampai aku mati . cerita dea cannie .

pada suatuu harii .... oke merepek !! okeoke . cennie . boyfie aku ada kakak angkat . tah aku tak kenai . form 5 skola kami jugak . aiisayy , mentangmentang lahh pengawas senangsenang dea text boyfie aku cakap ' salam adek .jaga awex adek sama .kak tak suka lah kalu gedikgedik camtue . jangan dok galak sangat .suroh dea pakai tudong laboh sikit . jaga perangai dea sama noh ' senang jahh dea cakap . apa aku buad kad dea pon aku taktaw .


dengan hati yang agak sakit . aku balas text tue . kak jangan risau sebab alin takan kacaw adex kak lagi :( . dea langsong tak rasa besalah weyy ! oke .. now hg ambek adex hg boh bawah katil hg . baru kakak angkat dah kalod centuh . 

No comments:

Post a Comment